Tuesday, July 12, 2011

luahan hati ku

assalamualaikum...ari ni ada byk benda yg menjadikan aku bingung.ari ni sepatutnya aku akan dpt keputusan sama ada  nama ku tersenarai atau tidak utk penyambungan gstt kali ni.tp nampaknya belum rezki.ndak pa,aku sedih jg mula2 tp mgkin terlampau sabar,so aku mcm alah bisa tegal biasa.heheh...kecewa jg sebenarnya.tp ndak palah.ikhlas kan hati dan redha apa yg berlaku.

perkara kedua yg berlaku ialah aku btemu seorg lelaki ari ni yg dgn tiba2 serius nk kawin.aduii..ni lg lah berita mcm bom.tiada angin tiada ribut kenal pun belum,tgk muka pun belum sd kata mo kawin.nah lg lah mengugurkan jantung.jd tambah bingung aku .hurmmm...ntahlah.kadang2 bila aku berdepan soal jdh ni,aku mcm mo mengelak.ndak tau kenapa.tp bila tiada aku plak sibuk2 mencari.bingung aku di buatnya....

No comments:

Post a Comment