Wednesday, August 31, 2011

antara sedih dan terkilan

assalamualaikum...hari ni 2 syawal 2011.km telah mengadakan open house utk ahli keluarga dan sanak saudara.persiapan di lakukan dari mlm lagi.aduiii...penat bukan main lg.tp bukan itu yg ingin ku luahkan.tp sedikit rasa terkilan d hati atas kemarahan ibuku mengenai benda2 yg remeh emeh.semua atas bahu aku.walaupun aku rasa,aku dh buat yg terbaik.aku lah org yg sama2 tidur lewat ngan ibu ku utk tlg majlis ni agar berjln lancar.tp kadang2 aku rasa,aku d ketepikan.ntah lah...ada kah ini hanya perasaan aku sahaja atau aku yg tk pernah bersyukur atas apa yg aku dapat.ya Allah...kelaurga ini hidup dlm tekanan.everything must perfect.antara anak2 nya,akulah yg mgkin d uji dgn jdh dan rezki yg lbt.ya Allah...kadang2 aku dh berabis nk tlg.bukan nk d puji jauh sekali di agung2.cm meminta sedikit penghargaan dan kasih sayang.ya Allah...kadang2 aku rasa adik dan kakak ku d lebihkan.dan aku yg kena byk mengalah.mgkin sebab aku ni belum kawin dan tk bergaji.tiada apa2 nk d beri,mgkin jg.ya Allah..aku tk nak jd anak yg derhaka.klu berjauhan boleh mnjadikan ruang menjadi dekat ,aku rela berjauhan dgn family.mgkin klu aku tiada br lah aku d hargai.sedih...thn2 mcm ni.aku ni mmg jenis sensitif.tp takde tpt nk meluahkan.nanti klu aku ckp,manusia kata aku mengada2.sedih sgt..rasa mcm nk lari..mak bukan hairan pun klu aku tiada d sini.sedih nya...

No comments:

Post a Comment