Friday, September 23, 2011

curahan hati ku

ari ni 23 sept 2011.hurmmm...mau habis sd bulan 9 ni.terasa lbt betul berlalu.ntah kenapa aku tidak merasakan kebahagian d bulan syawal kali ni.apa yg kurasakan sepi,suram dan durja.tiada bunga2 d hati ku.sedehnyerrrr...:( tp mau buat mcm mana kan.beginilah hidup.kadang berduka,kadang bahagia.sekelip mata semuanya berubah begitu shj.sebulan yg lalu aku terasa begitu bahagia dan slepas sebulan Allah menarik balik nikmat yg d berikan.mgkin kah sebabnya aku masih tidak mampu belajar dr kesilapan yg lepas?masih alpa d buai mimpi cinta yk tidak tau akan ada penghujung atau tidak?tp aku bersyukur.Allah masih syg kan aku.Dia melindungi ku dr berbuat maksiat lg.

ya Allah,aku mohon pd Mu,temukan lah aku dgn seorg lelaki yg ikhlas dan benar2 mencintai ku.lelaki yg hanya ingin menyentuh ku apabila halal bg nya.Ya Allah,bantulah aku untuk berdiri teguh,mengeraskan hati pd yg haram,mencintai pd yg halal.Ya Allah berikan aku kesabaran dan kekeuatan menepis segala godaan dan cubaan yg d berikan agar aku bisa tegar bila meniti d titian cubaan mu.

Ya Allah,hanya pd mu aku berharap,kepada Mu aku meminta,dengan Mu aku merayu,tolong lah aku ya Allah.jadikan aku mawar berduri yg mekar dan harum sehingga sampai masanya utk gugur ke bumi.jadikan hamba Mu yg solehah.yg akan tetap berada d jalan Mu.lindungi lah hamba Mu ini ya Allah....amin ya rabbal alamin....

No comments:

Post a Comment