Saturday, August 20, 2011

kecewa lagi diri ku...

‎"Allah akan hancurkan hati org yang Dia sayang berkali-kali sehingga hambaNya itu tiada harapan lagi untuk dunia ini. Yang ada hanya harapan untuk Dia sahaja. Jadi, bagi yang mencari cinta Allah bersedialah untuk menerima hakikat ini."


Ya Allah..bukan aku tidak redha akan kehendak Mu, tetapi ya Allah aku tidak cukup kuat utk menerima kesakitan yg berkali2 ini.serasa hampa,kecewa,sedih dan pasrah dgn takdir Mu.Namun aku yakin ya Allah,pasti Engkau temukan aku dengan seseorg yg lebih baik darinya. Benarlah kata2 mu .Ketika ini harapan ku hanya pd Mu.setelah dihancurkan hati ini berkali2 sehingga aku tidak mampu lagi utk bangun,namun aku tidak tahu mengapa ,harapan itu masih ada dan aku mau bangkit walau telah jatuh berkali2.Ya Allah maha besar,mah berkuasa.hanya Engkaulah yg maha mengetahui keperitan itu,namun aku tidak mau mengaku kalah.berikan aku kekuatan itu ya Allah agar aku bisa terus berdiri walau ditiup angin badai yg bisa menerbangkan seluruh semangat ku.

No comments:

Post a Comment